Mūsdienās visefektīvākais veids, kā zīmoliem sazināties ar klientiem, ir tiešā mārketinga kampaņas, kurās tiek integrēti e-pasti, interneta vietnes, blogi un drukas darbi.
Drukas spēks: drukāšana var palielināt citu saziņas kanālu efektivitāti. Papīra loma ir izšķiroša, jo tā savieno tiešsaistes un bezsaistes pasauli.
Antalis piedāvā pilnu mediju klāstu, kas dizaineriem palīdz radīt novatoriskus drukātus sūtītājus, kas pastiprina citus izmantotos tiešā mārketinga kanālus.
Mūsdienās visefektīvākais veids, kā zīmoliem sazināties ar klientiem, ir tiešā mārketinga kampaņas, kurās tiek integrēti e-pasti, interneta vietnes, blogi un drukas darbi.
Drukas spēks: drukāšana var palielināt citu saziņas kanālu efektivitāti. Papīra loma ir izšķiroša, jo tā savieno tiešsaistes un bezsaistes pasauli.
Antalis piedāvā pilnu mediju klāstu, kas dizaineriem palīdz radīt novatoriskus drukātus sūtītājus, kas pastiprina citus izmantotos tiešā mārketinga kanālus.
Tas ir “b2b” mārketings: personalizēta zīmola piesaiste palīdz sazināties ar zīmola lietotājiem, klientiem, un papīrs padara šo saikni vēl spēcīgāku. 63% saņēmēju atceras personalizētus drukātus mārketinga sūtījumus, ko saņēmuši *.
"Neuzrunājiet savus lasītājus tā, it kā viņi būtu pulcējušies kopā stadionā. Kad cilvēki lasa jūsu vēstījumu, viņi ir vieni. Iedomājieties, ka rakstāt viņiem vēstuli sava klienta vārdā.”
Deivids Ogilvijs
Atkarībā no drukātā sūtījuma noformējuma, papīra izvēle var piesaistīt saņēmēja uzmanību no pirmā mirkļa. Uz Antalis glancētajiem, pusmatētajiem vai matētētajiem krītpapīriem papīriem drukātās košās krāsas uzrunā saņēmēju. Novatech ofseta drukai vai Novatech Digital Silk digitālai drukai ir daži no mūsu pazīstamajiem zīmoliem.
Antalis nekrītotie papīri dabīgi baltās nokrāsās ir īapši piemēroti neaizmirstamiem, elegantiem sūtījumiem, kuros uzrunās arī ar sajūtām tiem pieskaroties.
* Avots: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie / Ipsos 2017
Tiek atvērts līdz pat 90% tiešā pasta, salīdzinot ar tikai 20-30% e-pastu. (Avots: Compy-Mail 2020).
Druka ir visuzticamākais kanāls. Iespieddarbi: vidējais tiešā pasta atbildes līmenis ir 4,4%, salīdzinot ar 0,1% uz e-pastiem. 45% patērētāju atzīst un akceptē tiešā pasta sūtīumus*.
Drukas darbi apvieno bezsaistes un tiešsaistes komunikāciju: pat vadošie zīmoli izmanto tiešos e-pastus, lai nodrošinātu informāciju par produktiem. Pasta sūtījums var būt vienkārša skrejlapa ar krāsainiem attēliem, bet tas var būt arī sarežģītāks drukas darbs - piemēram: pastkarte, eleganta kastīte vai mape.
Pasta sūtījuma formāts un iecerētais dizains palīdzēs izvēlēties pareizo Antalis papīru vai materiālu.
Pastkartēm īpaši labi piemērots Invercote G - vienpusēji krītots kartons ar īpaši gludu virsmu un atbilstošu stingrību.
Vienkāršākiem sūtījumiem – vēstulēm, bukletiem izvēlieties nekrītotos papīrus Print Speed vai Print Speed Laser – spoži balti papīri košiem attēliem un viegli lasāmam tekstam.
* Avots: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie / Ipsos 2017
Druka skar sirdi un prātu: sūtījuma faktūra, druka un krāsa var ietekmēt to, vai tas tiek atvērts un izlasīts. Antalis plašais papīru klāsts dod bezgalīgas iespējas dizaineriem un zīmolu īpašniekiem radīt elegantus, pārsteidzošus un unikālus sūtījumus.
Šie ir tikai daži no mūsu dizaina papīru zīmoliem, kurus iemīlējuši dizaineri savu ideju realizācijai:
Arī zīmolu īpašniekiem ir nepieciešami jauni veidi, kā izcelties. Viņi vēlas, lai inovatīvas idejas un kvalitatīvi saziņas elementi rada stāstu par zīmolu. Antalis Speciālo materiālie ļauj viņiem radīt jaunas idejas un efektīvus pasta sūtījumu risinājumus: iespējas ir bezgalīgas.
Lai izveidotu pasta sūtījumu, kuru saņēmēji paturēs un atcerēsies, Antalis piedāvā novatorisku – pirmo magnētisko papīru – MagneCote, kuru var apdrukāt, izcirst, izgriezt, perforēt... – tāpat kā papīru MagneCote ir pirmais magnētiskais papīrs, ko var izdrukāt, perforēt un griezt - tāpat kā papīru!
Interaktīvā druka? Jā, tas ir iespējams!
Jaunākās paaudzes druka ir saistīta ar internetu (IoT)
Drukāts, savienots tiešā pasta sūtījums piedāvā vislabāko ROI (investīciju atmaksāšanos) zīmola īpašniekiem.
Radošums – materiālu un drukas tehnoloģiju izvēlē
Ofseta druka&pēcapstrāde
Pareiza papīra izvēle tiešā pasta sūtījumiem var palīdzēt zīmolam izcelties – ofsetā drukātu materiālu dizainu var izcelt ar dažādām pēcapstrādes tehnoloģijām –folijspiede, reljefspiede, dažādas lakošanas paņēmieni, izcirtumi u.c.
Digitālā &HP Indigo druka
Īstermiņa, mazu tirāžu vai personalizētiem sūtījumiem varat izmantot digitālo druku un izcelt detaļas ar pēcapstrādes efektiem.
Digitālās drukas izmantošana laika posmā no 2015. līdz 2020. gadam pieaugusi par 30%, sasniedzot vairāk nekā 25 miljardiem lappušu visā pasaulē.
Pievienotās vērtības specefekti ietver daudz radošu paņēmienu:
Šos radošos specefektus var panākt, izmantojot digitālo druku.
Mainīgu datu drukāšanas un personalizēšanas iespējas ir galvenās priekšrocības, kas ļauj zīmolu īpašniekiem visefektīvāk uzrunāt sūtījumu saņēmējus. Mūsdienīgā komunikācijā tieši radošiem, personalizētiem un mērķtiecīgiem sūtījumiem ir vērtība!