Mēs piedāvājam virkni e-Biznesa pakalpojumus, sākot no personalizētiem cenrāžiem, elektroniskajiem rēķiniem līdz rēķinu konsolidācijai – tādējādi samazinās administrēšanas izmaksas, tiek taupīts jūsu laiks un sadarbība ar mums vienkāršāka un abpusēji efektīvāka.
Ja izmantojat elektronisko iepirkumu sistēmu pasūtījumu veikšanai, apstiprinājumiem un elektronisko rēķinu saņemšanai, izmantojiet EDI (Electronic data interchange), kuru veiksmīgi izmantojam sadarbībā ar klientiem, lai padarītu dokumentu apmaiņu daudz ātrāku, lētāku, ērtāku un efektīvāku.
Samaziniet administrēšanu savā uzņēmējdarbībā – izmantojiet mūsu pakalpojumu “Rēķinu konsolidācija” jeb vairāku rēķinu apvienošanā vienā. Ērtībai ir vērtība – ietaupīts laiks un izmaksas.
Pievienojieties mūsu klientu lokam, kuri jau izmanto e-rēķinu pakalpojumu. Mazāk dokumentu, ērtāka un nekavējoša rēķinu saņemšana un īsāks rēķinu administrēšanas process.
Mēs varam sagatavot mūsu Iepakojuma produktu Cenrādi ar savstarpējās sadarbības līgumā noteiktajām cenām gan PDF formātā, gan arī CSV formātā, kuru varat integrēt jūsu uzņēmuma sistēmās. Neatkarīgi no izvēlētās opcijas, jūs varat būt droši, ka vienmēr saņemsiet jaunāko Cenrāža versiju.