Iedvesmai, Padomi, Jaunumi, Iepakojums

Veiksmes atslēga nevainojamai klientu pieredzei

01 okt. 2023 — Klientu pieredze, Nevainojama pieredze; E-komercija; Atgriešanas process
Drukāt
Seamless experience

Palielinoties e-komercijas pārdošanas apjomiem, pieaug arī preču atgriešanas skaits. Tiešsaistes pircēji atgriež savus iepirkumus aptuveni trīs reizes biežāk nekā patērētāji, kuri iepērkas klātienes veikalos.

Palielinoties e-komercijas pārdošanas apjomiem, pieaug arī preču atgriešanas skaits. Tiešsaistes pircēji atgriež savus iepirkumus aptuveni trīs reizes biežāk nekā patērētāji, kuri iepērkas klātienes veikalos.

EFEKTĪVA IZMAKSU KONTROLE

Atgriešanas izmaksas ir milzīgas un parasti tās sedz uzņēmumi. Piemēram, e-komercijas nozares līderim - Amazon, kas izvēlējušies piedāvāt bezmaksas preču atgriešanas pakalpojumus – tās kļūst par arvien lielāku daļu no tiešsaistes biznesa izmaksām. Šīs izmaksas ir ļoti augstas. Papildus iepakojums, atgriešanas piegāde un izmestā produkcija, kas tiek piegādāti tiešsaistes atgriešanas procesā, var iznīcināt e-komercijas peļņas rādītājus.

Vides izmaksas ir tikpat augstas. Tomēr e-komercijas pasaulē elastīga un klientiem draudzīga atgriešanas politika NEnozīmē, ka tiešsaistes peļņas rādītājiem jākrītas. Uzņēmumi var veikt un veic pasākumus, lai uzlabotu klientu pieredzi ar preču atgriešanu un samazinātu tās finansiālās un vides izmaksas. Būtiski ir divi veidi, kā mazināt atgriešanas risku :  samazināt preču atgriešanu skaitu un efektīvi pārvaldīt atgriešanās procesu.

 

Seamless experience

 

Veiksmes atslēga ir izglītots klients.

Biežākais iemesls preču atgriešanai ir tas, ka prece kādā no veidiem nav atbildusi klienta gaidām. Risinājums ir sniegt klientiem vairāk informācijas pirms iegādes. Piedāvājiet detalizētas produktu specifikācijas savā tiešsaistes platformā ar reālistiskiem attēliem. Veiciniet tiešsaistes atsauksmes no klientiem. Citu patērētāju atsauksmes var brīdināt un informēt pārējos klientus par produkta atbilstību, mazinot atgriešanās gadījumu skaitu. Klientu vērtējums un atgriezeniskā saite var būt arī noderīgs avots, lai pamanītu nepieciešamos uzlabojumus jūsu uzņēmējdarbības procesos.

 

Apģērbu industrijā populāra kļūst prakse iegādāties preci, palietot vai pavalkāt to un atgriezt atpakaļ saņemot kompensāciju. Šāda problēma ir ne tikai modes industrijā. Izstrādājiet skaidru atgriešanas politiku, kas nosaka, ka lietotas preces, kas tiek atgrieztas, netiks pilnībā atmaksātas. Attiecībā uz reversās loģistikas ķēdes optimizēšanu, kas saistīta ar produkta atgriešanu, uzņēmumi var veikt vairākus paņēmienus: izmantot videi draudzīgus materiālus, kas  piemēroti produktam. Tas mazinās ietekmi uz vidi un izmaksas.

Seamless experience

Tas ir īpaši svarīgi tirgotājiem, kuriem ir lieli atgriešanās apjomi. Šādos gadījumos veiksmīgs risinājums var būt piedāvāt ērtus, saprotamus un vienkārši lietojamus atgriešanas iepakojumus. Digitalizējot atgriešanas procesu vai iekļaujot atgriešanās etiķetes piegādēm, var ievērojami mazināt atgriezto produktu izmaksas. Turklāt izveidojot efektīvu sistēmu, lai novērtētu atgriezto produktu stāvokli (pārstrādāt vai salabot) , var ievērojami mazināt bojāto un iznīcināto preču izmaksas.

Kāda nākotne ir e-komercijai?

Biznesā e-komercija ir nākotne un lieli produktu atgriešanas apjomi vienmēr būs daļa tā. Uzņēmumiem, kas aktīvāk iesaista savus tiešsaistes pircējus, lai palīdzētu viņiem izvēlēties pareizos produktus, piedzīvos mazāk atgriešanas. Un tiem, kas kļūst efektīvāki ar iepakošanas un loģistikas procesiem, tiešsaistes bizness būs ienesīgāks un videi draudzīgāks.