Uz iepakojuma ir tikai tik daudz vietas, lai ievietotu informāciju par produktu, pievienotu ziņu un pavisam nedaudz iesaistītu klientu. Tomēr paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģijas ir mainijušas šos telpiskos ierobežojumus.
Uz iepakojuma ir tikai tik daudz vietas, lai ievietotu informāciju par produktu, pievienotu ziņu un pavisam nedaudz iesaistītu klientu. Tomēr paplašinātās realitātes (AR) tehnoloģijas ir mainijušas šos telpiskos ierobežojumus.
AR ir par to, kā virtuālā pasaule var pastiprināt un paspilgtināt mūsu reālo pasauli. Mūsdienās, lai iedziļinātos Matrix, pietiek tik ar vienkāršu viedtālruni ! Uzņēmumi tagad var pievienot tekstu, grafiku, video saturu, animācijas un pat interaktīvas spēles saviem klientiem, izmantojot nolasāmus QR kodus uz iepakojuma. AR tehnoloģija, kas nosedz 3D digitālo saturu viedierīcēs, tiek plaši izmantota dažādās nozarēs, sākot no izglītības un veselības aprūpes līdz pat ražošanai. Iepakošanas nozare tikai šobrīd sāk izmantot un novērtēt šīs tehnoloģijas potenciālu, lai uzlabotu izpakošanas pieredzi.
AR rīki ir nopietns mārketinga pagrieziena punkts, tie ļauj uzņēmumiem pacelt radošu, patērētājus saistošu iepakojumu pilnīgi jaunā līmenī. Vai AR ir jau izgājis no modes tendencēm vai tomēr tā ir plaukstoša revolūcija? Mēs ļausim jums izlemt pašiem, izmantojot šos divus piemērus:
AR un QR koda pievienošana iepakojuma dizainam neprasa vairumtirdzniecības iepakojuma pārveidošanu vai lielas izmaiņas. Izmantojiet AR, lai izceltu galveno ziņu, ko vēlaties nodot patērētājiem par savu produktu, iepakojumu un zīmolu, piemēram, ilgtspēju vai sabiedrības iesaistīšanos zaļajā virzienā. Praktiski neierobežotās iespējas pievienot AR saturu iepakojumam piedāvā jaudīgus jaunus veidus, kā piesaistīt klientus un veidot stipru, pamanāmu zīmolu.