Iedvesmai, Projektu apraksti, Jaunumi, Klientu segments, Iepakojums

Kā optimizēt loģistikas procesu, veicot zīmola izmaiņas?

16 jūn. 2023 — klienta stāsts; lietotāja pieredze; zīmols; iepakojums
Drukāt
Pile of Pen Store yellow packaging boxes

Antalis klients Pen Store ir radošo piederumu tiešsaistes veikals. Viņu vajadzība bija jauns iepakojums, kas būtu ērtāk lietojams un atbilstu uzņēmuma atjauninātajam tēlam. Antalis izaicinājumu pieņēma.

Antalis klients Pen Store ir radošo piederumu tiešsaistes veikals. Viņu vajadzība bija jauns iepakojums, kas būtu ērtāk lietojams un atbilstu uzņēmuma atjauninātajam tēlam. Antalis izaicinājumu pieņēma.

Klienta izaicinājums

Uzņēmuma Pen Store esošais iepakošanas risinājums bija laikietilpīgs. Process prasīja, lai darbinieki manuāli aizlīmētu iepakojumus ar līmlenti , tas aizņēma ilgu laiku un nebija optimāls no ergonomikas viedokļa. Tāpēc uzņēmumam bija nepieciešams jauns iepakojumu risinājums - vieglāk lietojams un atbilstošs viņu atjauninātajam uzņēmuma tēlam.

 

stack of branded packaging designed in a corrugated cardboard

Antalis risinājums

Lai uzņēmums Pen Store optimizētu iepakošanas procesu, tika izvēlēta līmēta gofrētā kartona kaste. Jaunajās kastēs ir iestrādāts  Peel & Seal (noņemt  un aizlīmēt) risinājums, kas ļauj viegli aizvērt un atvērt kastes neizmantojot līmlenti.  Ar šādu risinājumu Pen Store iegūst ne tikai atvieglotu iepakošanas procesu, bet arī uzlabo klientu pieredzi. Turklāt kastes tiek noklātas ar laku, lai nodrošinātu optimālu drukas kvalitāti un aizsardzību pret berzes bojājumiem. 

photo of Jacob Bergström Fonder and CEO of Pen Store

 

"Mūsu jaunais iepakojums veicina pozitīvu klientu pieredzi un stiprina mūsu zīmolu. Viedais dizains nozīmē, ka iepakošanas process ir kļuvis īsāks, kas uzlabo arī izmaksu efektivitāti ."


Jacob Bergström
Dibinātājs un CEO, Pen Store

Jaunais iepakojums ir izstrādāts tā, lai tas būtu rentabls un nodrošinātu labāku klientu pieredzi:

  • Iepakojums ir pielāgots PostNords standartiem attiecībā uz transportēšanas iespējām "Varubrev" un "MyPack". Tas nozīmē, ka viņu sūtījumiem tiek optimizētas izmaksas, jo viņi maksā tikai par nosūtītās pakas lielumu.
  • Lai atbilstu to grafiskajam profilam, kastei ir dzeltena ārpuse ar melnu logotipu, kas redzams no visām pusēm. Tas uzlabo klientu pieredzi – to uzņēmums Pen Store ātri vien pamanīja, jo klienti dalījās savu labo pieredzi sociālajos medijos.
  • Lai vēl vairāk optimizētu procesu, Antalis tagad uzglabā savās noliktavās Pen Store kastes un rūpējas par to piegādi uzņēmumam. Pirms tam Pen Store bija jāsadarbojas ar vairākiem piegādātājiem un pašiem jāplāno pasūtījumi. 
social media post of pen store packaging

 

 

"Tagad mēs uzglabājam Pen Store krājumus Jordbro, kas ļauj izvairīties no sarežģījumiem, plānojot pasūtījumus. Tagad uzņēmumam ir tikai viens piegādātājs, viena piegāde! "

Magnus Ågren
 Antalis iepakojuma eksperts

Process

Izmantojot skaidru un saprotamu sistēmu, Antalis iepakojuma komanda izstrādā risinājumus:

  • Iepazīstas ar klientu, lai izprastu vajadzības un runātu par klienta produktu;
  • Vienojas par izstrādes procesu un grafiku, pamatojoties uz vajadzībām;
  • Izgatavo risinājuma prototipu, ko apstiprina klients.

Priekšrocības

brand recognition pictogram

Zīmola atpazīstamība

Iepakojums ir pamanāms, atspoguļojot jauno grafisko dizainu un uzlabojot klientu pieredzi.

time saving pictogram

Laika ekonomija

Jaunais iepakojums un tā aizdare nodrošina ātrāku iepakošanas procesu.

cost effective pictogram

Atkārtota izmantošana 

Pen Store ietaupa vietu noliktavā un optimizē piegādes izmaksas

Sniegtie pakalpojumi

Antalis Packaging Smart Consult logo

Ar atbilstošām zināšanām un norādījumiem mēs spējām optimizēt iepakošanas procesu.

Antalis Packaging Smart Design logo

Iepakojums tika uzlabots ar pamanāmu dizainu, uzlabojot klientu pieredzi.