Vēlies uzzināt vairāk par iepakojuma tendencēm?
Seko mums LinkedIn
Pasūtījumu skaits tiešsaistē turpina strauji augt un arvien plašāka kļūst tiešsaistes tirdzniecība. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Ir nepieciešams izcils iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm, lai konkurētu ar tādiem tirgus parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un izcila lietotāja pieredze. Lūk daži padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas paliek atmiņā.
Pasūtījumu skaits tiešsaistē turpina strauji augt un arvien plašāka kļūst tiešsaistes tirdzniecība. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Ir nepieciešams izcils iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm, lai konkurētu ar tādiem tirgus parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un izcila lietotāja pieredze. Lūk daži padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas paliek atmiņā.
Lai noturētu klientus, ir nepieciešama unikāla pieredze. Izmantojot druku, ir iespēja izcelties un pielāgot savu iepakojumu bezgalīgi. Neitrāla iesaiņojuma vietā iepakojums var koši un pārliecinoši atspoguļot zīmolu. Klienti iegūs pilnīgāku iepirkšanās pieredzi un pozitīvu priekšstatu par zīmolu.
73% patēretāju domā, ka iepakojumam ir nozīme, pērkot kādu produktu (Packaging Innovations).
1. Apdruka iekšpusē
Lielākā daļa cilvēku, izvēloties apdruku, ņem vērā tikai ārpusi, taču patiesībā ir divi labi iemesli, lai ņemtu vērā iekšpusi. Pirmais - pārsteiguma brīdis! Klients saņem neitrālu kartona kasti, tiek noplēsta aizdare un tad seko cerības. Tad kaste atveras! Pretēji visām cerībām viņus sagaida pārsteigums. Otra - drošība. Saglabājot kastes ārpusi neitrālu, zagļi nevar atšifrēt tajā esošo.
2. Apdruka ārpusē
Ja drošība nav problēma (vai iepakojums ir citādi nodrošināts), ārpuse ir vērtīgs reklāmas laukums, lai izceltu zīmolu vai aktuālo.
Mūsdienu digitālās drukas tehnoloģijas dēļ, to var paveikt par saprātīgu cenu un vajadzīgajos apjomos.
3. Apdruka gan iekšā, gan ārā
Lieliski, ja atradīsiet iespēju personalizēt sava iepakojuma iekšpusi un arī ārpusi.
Vienkrāsu vai divkrāsu druka var nodrošināt stilīgu un pamanāmu rezultātu. Taču, ja jūsu zīmols ir krāsains, apsveriet iespēju un izvēlieties drukāt ar pilnkrāsu, tas nesīs pamanāmu rezultātu un efektīgu "iznācienu" .
Etiķetes ar logotipiem, personīgiem ziņojumiem ir vienkāršs, ātrs un ekonomisks veids, kā izveidot saskaņotu izskatu uz iepakojuma. Jūs uzlabosiet savu atpazīstamību, izceļoties no pūļa un kļūstot pamanāms.
Ļoti augsta drukas kvalitāte un augsta izturība. Izmantotā tehnoloģija nodrošina izturību pret plīsumiem. Tāpēc jūsu etiķetes ir izturīgas pret skrāpējumiem un nodilumu un saglabā skaistu apdari.
Etiķetes ir ideāli piemērotas akcijām un sezonālām precēm
Tās sekmē mārketinga projektu norisi un palielina iespēju, ka produktu pamanīs un atcerēsies, radot unikālu pieredzi patērētājam.
Uzlīmes ir rentabls veids, kā atšķirt dažādas produktu līnijas, neieguldot dažādos iepakojumos. Tajā pašā laikā apdrukātas uzlīmes var pārvērst parastu brūnu kartona kasti greznā iepakojumā. Daži uzņēmumi pat izmanto uzlīmes kā daļu no preču atgriešanas procesa. Klientam vienkārši jāapgriež uzlīme otrādi, lai ieraudzītu atgriešanas informāciju, un jāpārbīda to atpakaļ pāri kastei – nav jādrukā jaunas uzlīmes.
Neaizmirstiet par iepakojuma aizpildīšanu, kad ir nepieciešams optimizēt sūtījumus. Ar pareizu tukšo vietu aizpildīšanu tiek iegūts iepakojums, kas gan aizsargā, gan izskatās labi.
Piemēram, maziem un mazāk trausliem izstrādājumiem var izvēlieties zīdpapīrus dažādās krāsās, kas atbilst zīmola identitātei vai papildina to — tas ir stāsts par pilnīgas un skaistas iepirkšanās pieredzes radīšanu.
DaudzI interneta veikali izmanto burbuļplēvi un iepakošanas čipsus zemās cenas dēļ. Diemžēl bieži tiek aizmirsts, ka burbuļplēve un tukšo vietu aizpildīšanas risinājumi ir apjomīgs materiālu daudzums, kam nepieciešams daudz vietas uzglabāšanai. Bet riskējot sabojāt produktu un pasliktināt iepirkšanās pieredzi, rezultātā var samazināties smagā darba rezultāts.
Tā vietā iespējams izvēlēties tukšo vietu aizpildīšanas risinājumu, kas ir saskaņā ar produktu un darbības veidu.
Vai Jūsu bizness ir videi draudzīgs? Tad, protams, iepakojumam ir jābūt atbilstošam - varat izvēlēties kraftpapīru, bioloģiski noārdāmos čipsus vai citu iepakojuma pildījumu, kas to attaino.
Sniedziet saviem klientiem neparastu pieredzi ar personalizētiem ziņojumiem, pielāgotām kampaņām, dāvanām, etiķetēm un daudz ko citu. Iepakojums ir jūsu interneta veikala pirmā fiziskā tikšanās ar klientu. To noteikti atcerieties.
1. Klients jūtas īpašs un novērtēts. Turklāt ar īpašu pieeju tiek stiprinātas attiecības un palielināta iespēja, ka viņš atgriezīsies.
2. Radot neaizmirstamu pirkšanas pieredzi, tiek stiprināts zīmols un palielināt produkta vērtība.
Atgriežamie iepakojumi ir svarīga, bet bieži vien aizmirsta daļa no iepakojuma klāsta. To ieteicams novērs, jo, ja klientiem būs jāraizējas par apgrūtinošu un laikietilpīgu atgriešanu, viņi, visticamāk, neatgriezīsies.
Vieglai un ērtai atgriešanai ir liela nozīme jūsu klientu novērtējumā par jūsu interneta veikalu. Bet tas nav vienīgais pluss. Papildus klientu pieredzes optimizēšanai jūs arī palielinat iespēju, ka jūsu produkti atgriezīsies tādā pašā stāvoklī, kādā tie tika piegādāti.
Pārsteidziet savus klientus ar atšķirīgu un gudru iepakojuma risinājumu, kas atšķiras no konkurentiem gan formas, gan funkciju, gan izskata ziņā. Ja jūsu iepakojums ir īpaši izstrādāts, jūs ne tikai iegūstat savu unikālo iepakojumu, kas gan piesaista uzmanību, gan atstāj paliekošu iespaidu uz klientiem. Jūs saņemat arī iepakojumu, kas ir īpaši izstrādāts produktiem un vajadzībām, lai iegūtu nevainojamu produkta aizsardzību un iepakojumu bez tukšiem laukumiem.
Vai atmaksājas, ja iepakojums ir īpaši izstrādāts?
Jā! Pat neliels ietaupījums pārvēršas lielā ieguvumā, kad kopējā loģistikas sistēmā jāpārvieto simtiem vai tūkstošiem vienību.
Viena no lielākajām e-komercijas tendencēm pēdējos gados ir rūpes par vidi.
Ja vēlaties vadīt videi draudzīgāku biznesu - tad iepakojums ir laba lieta, ar ko sākt.
vēlas, lai iepakojums būtu pārstrādājams
vēlas, lai iepakojums būtu atkārtoti lietojams
vēlas, lai iepakojums nebūtu daudz lielāks par produktu
vēlas, lai iepakojums būtu bioloģiski noārdāms
Vai vēlaties samazināt savu ietekmi uz vidi, neapdraudot kvalitāti un pakalpojumu?
Tas ir viegli. Šeit ir 6 padomi videi draudzīgākam iepakojumam:
Antalis dizaineri cenšas ne tikai piešķirt mūsu izveidotajam iepakojumam "wow efektu", bet arī palīdzēt atrast videi draudzīgus risinājumus, lai stiprinātu klientu zīmola tēlu un klientu pieredzi.
Seko mums LinkedIn