Produkti un padomi, Projektu apraksti, Jaunumi, 2023, Iedvesmai, Iepakojums

Esi pamanāms ar sūtījuma iepakojumu

01 jūn. 2023 — Iepakojums
Drukāt
4 veje til miljøvenlig emballage

Pasūtījumu skaits tiešsaistē turpina strauji augt un arvien plašāka kļūst tiešsaistes tirdzniecība. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Ir nepieciešams izcils iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm, lai konkurētu ar tādiem tirgus parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un izcila lietotāja pieredze. Lūk daži padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas paliek atmiņā.

Pasūtījumu skaits tiešsaistē turpina strauji augt un arvien plašāka kļūst tiešsaistes tirdzniecība. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Ir nepieciešams izcils iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm, lai konkurētu ar tādiem tirgus parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un izcila lietotāja pieredze. Lūk daži padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas paliek atmiņā.

1. Saskaņot sūtījuma iepakojumu ar primāro iepakojumu

Lai noturētu klientus, ir nepieciešama unikāla pieredze. Izmantojot druku,  ir iespēja izcelties un pielāgot savu iepakojumu bezgalīgi. Neitrāla iesaiņojuma vietā iepakojums var koši un pārliecinoši atspoguļot  zīmolu. Klienti iegūs pilnīgāku iepirkšanās pieredzi un pozitīvu priekšstatu par zīmolu.

73% patēretāju domā, ka iepakojumam ir nozīme, pērkot kādu produktu (Packaging Innovations).

Iepakojuma kastēm ir 3 drukas iespējas:

tryk2.jpg

1. Apdruka iekšpusē

Lielākā daļa cilvēku, izvēloties apdruku, ņem vērā tikai ārpusi, taču patiesībā ir divi labi iemesli, lai ņemtu vērā iekšpusi. Pirmais - pārsteiguma brīdis! Klients saņem neitrālu kartona kasti, tiek noplēsta aizdare un tad seko cerības. Tad kaste atveras! Pretēji visām cerībām viņus sagaida pārsteigums. Otra - drošība. Saglabājot kastes ārpusi neitrālu,  zagļi nevar atšifrēt tajā esošo.

tryk1.jpg

2. Apdruka ārpusē

Ja drošība nav problēma (vai iepakojums ir citādi nodrošināts), ārpuse ir vērtīgs reklāmas laukums, lai izceltu zīmolu vai aktuālo.

Mūsdienu digitālās drukas tehnoloģijas dēļ, to var paveikt par saprātīgu cenu un vajadzīgajos apjomos.

tryk3.jpg

3. Apdruka gan iekšā, gan ārā

Lieliski, ja atradīsiet iespēju personalizēt sava iepakojuma iekšpusi un arī ārpusi.

Vienkrāsu vai divkrāsu druka var nodrošināt stilīgu un pamanāmu rezultātu. Taču, ja jūsu zīmols ir krāsains, apsveriet iespēju  un izvēlieties drukāt ar pilnkrāsu, tas nesīs pamanāmu rezultātu un efektīgu "iznācienu" .

 

2. Palielināt  atpazīstamību ar etiķeti

Etiķetes ar logotipiem, personīgiem ziņojumiem ir vienkāršs, ātrs un ekonomisks veids, kā izveidot saskaņotu izskatu uz iepakojuma. Jūs uzlabosiet savu atpazīstamību, izceļoties no pūļa un kļūstot pamanāms.  

 

Ir divi iemesli, lai izmantotu etiķetes:

Ļoti augsta drukas kvalitāte un augsta izturība. Izmantotā tehnoloģija nodrošina izturību pret plīsumiem. Tāpēc jūsu etiķetes ir izturīgas pret skrāpējumiem un nodilumu un saglabā skaistu apdari.

Etiķetes ir ideāli piemērotas akcijām un sezonālām precēm
Tās sekmē mārketinga projektu norisi un palielina iespēju, ka produktu pamanīs un atcerēsies, radot unikālu pieredzi patērētājam.

 

Un kā ar uzlīmēm?

Uzlīmes ir rentabls veids, kā atšķirt dažādas produktu līnijas, neieguldot dažādos iepakojumos. Tajā pašā laikā apdrukātas uzlīmes var pārvērst parastu brūnu kartona kasti greznā iepakojumā. Daži uzņēmumi pat izmanto uzlīmes kā daļu no preču atgriešanas procesa. Klientam vienkārši jāapgriež uzlīme otrādi, lai ieraudzītu atgriešanas informāciju, un jāpārbīda to atpakaļ pāri kastei – nav jādrukā jaunas uzlīmes.

3. Rūpes par produktu un klientu

Neaizmirstiet par iepakojuma aizpildīšanu, kad ir nepieciešams optimizēt sūtījumus. Ar pareizu tukšo vietu aizpildīšanu tiek iegūts iepakojums, kas gan aizsargā, gan izskatās labi.

Piemēram, maziem un mazāk trausliem izstrādājumiem var izvēlieties zīdpapīrus dažādās krāsās, kas atbilst zīmola identitātei vai papildina to — tas ir stāsts par pilnīgas un skaistas iepirkšanās pieredzes radīšanu.

 

fyldprodukter.jpg

DaudzI interneta veikali izmanto burbuļplēvi un iepakošanas čipsus zemās cenas dēļ. Diemžēl bieži tiek aizmirsts, ka burbuļplēve un tukšo vietu aizpildīšanas risinājumi ir apjomīgs materiālu daudzums, kam nepieciešams daudz vietas uzglabāšanai. Bet riskējot sabojāt produktu un pasliktināt iepirkšanās pieredzi, rezultātā var samazināties smagā darba rezultāts.

Tā vietā iespējams izvēlēties tukšo vietu aizpildīšanas risinājumu, kas ir saskaņā ar produktu un darbības veidu.

Vai Jūsu bizness ir videi draudzīgs? Tad, protams, iepakojumam ir jābūt atbilstošam - varat izvēlēties kraftpapīru, bioloģiski noārdāmos čipsus vai citu iepakojuma pildījumu, kas to attaino.

 



4. Padarīt iepakojumu personisku

Sniedziet saviem klientiem neparastu pieredzi ar personalizētiem ziņojumiem, pielāgotām kampaņām, dāvanām, etiķetēm un daudz ko citu. Iepakojums ir jūsu interneta veikala pirmā fiziskā tikšanās ar klientu. To noteikti atcerieties.

 

Kādēļ censties?

1. Klients jūtas īpašs un novērtēts. Turklāt ar īpašu pieeju tiek stiprinātas attiecības un palielināta iespēja, ka viņš atgriezīsies.

2. Radot neaizmirstamu pirkšanas pieredzi, tiek stiprināts zīmols un palielināt produkta vērtība.

 

besked.jpg

5. Nepazaudēt klientu sarežģītas preču atgriešanas dēļ

Atgriežamie iepakojumi ir svarīga, bet bieži vien aizmirsta daļa no iepakojuma klāsta. To ieteicams novērs, jo, ja  klientiem būs jāraizējas par apgrūtinošu un laikietilpīgu atgriešanu, viņi, visticamāk, neatgriezīsies.

 

  • SLĒGTI MAISI Slēgtajiem sūtījumu maisiem ir dubultās aizdares lentes, kas atvieglo preces atgriešanu.
  • ATGRIEŠANAS KASTES Atgriešanas kastēm ir iebūvēta noplēšama lente, kas ļauj kasti izmantot nosūtīšanai divas reizes. Iepakojums ir viegli atverams, ātri saliekams, un tajā pašā laikā ir nodrošināts pret zādzību, pateicoties tā pilnajai pamatnei.
  • ATGRIEŠANAS ETIĶETES Vienkāršs iepakošanas padoms, lai klientam atvieglotu atgriešanu, pievienojiet atgriešanas etiķetes, atgriešanas aploksnes vai sūtīšanas maisiņus (ar piestiprinātām atgriešanas etiķetēm).

 

Vieglai un ērtai atgriešanai ir liela nozīme jūsu klientu novērtējumā par jūsu interneta veikalu. Bet tas nav vienīgais pluss. Papildus klientu pieredzes optimizēšanai jūs arī palielinat iespēju, ka jūsu produkti atgriezīsies tādā pašā stāvoklī, kādā tie tika piegādāti.

6. Izcelties ar īpašu iepakojumu

Pārsteidziet savus klientus ar atšķirīgu un gudru iepakojuma risinājumu, kas atšķiras no konkurentiem gan formas, gan funkciju, gan izskata ziņā. Ja jūsu iepakojums ir īpaši izstrādāts, jūs ne tikai iegūstat savu unikālo iepakojumu, kas gan piesaista uzmanību, gan atstāj paliekošu iespaidu uz klientiem. Jūs saņemat arī iepakojumu, kas ir īpaši izstrādāts produktiem un vajadzībām, lai iegūtu nevainojamu produkta aizsardzību un iepakojumu bez tukšiem laukumiem.

Vai atmaksājas, ja iepakojums ir īpaši izstrādāts?

Jā! Pat neliels ietaupījums pārvēršas lielā ieguvumā, kad kopējā loģistikas sistēmā jāpārvieto simtiem vai tūkstošiem vienību.

 

special-packaging.jpg

 

7. Samazināt iepakojuma ietekmi uz vidi

Viena no lielākajām e-komercijas tendencēm pēdējos gados ir rūpes par vidi.

Ja vēlaties vadīt videi draudzīgāku biznesu - tad iepakojums ir laba lieta, ar ko sākt.

64%

vēlas, lai iepakojums būtu pārstrādājams

53%

vēlas, lai iepakojums būtu atkārtoti lietojams

46%

vēlas, lai iepakojums nebūtu daudz lielāks par produktu

39%

vēlas, lai iepakojums būtu bioloģiski noārdāms

 

Vai vēlaties samazināt savu ietekmi uz vidi, neapdraudot kvalitāti un pakalpojumu?
Tas ir viegli. Šeit ir 6 padomi videi draudzīgākam iepakojumam: 

  1. Izvairieties no pārlieku apjomīgas iepakošanas
  2. Izmantojiet kartona kastes, kas atbilst produkta izmēram
  3. Izvēlieties iepakojumu, kas izgatavots no pārstrādāta materiāla
  4. Izmantojiet pārstrādājamu iepakojumu
  5. Izvēlieties kvalitatīvus materiālus, lai nebūtu vajadzība pēc papildu iepakojuma
  6. Piepildiet kastes ar videi draudzīgiem tukšo vietu aizpildīšanas materiāliem

 

Aicinām būt radošiem pozitīvas klientu pieredzes radīšanā!

Antalis dizaineri  cenšas ne tikai piešķirt mūsu izveidotajam iepakojumam "wow efektu", bet arī palīdzēt atrast videi draudzīgus risinājumus, lai stiprinātu klientu zīmola tēlu un klientu pieredzi.

Uzziniet vairāk

Antalis Packaging LinkedIn

Vēlies uzzināt vairāk par iepakojuma tendencēm?

Seko mums LinkedIn

Antalis Packaging LinkedIn
LinkedIn_380.jpg

 

 

 
 
400x400_unboxing.jpg (400x400_unboxing)Buklets "Neaizmirstama izpakošanas pieredze"
400x400_Covers_Antalis_Green.jpg (400x400_Covers_Antalis_Green)Videi draudzīgs Interneta veikals