Vēliet uzzināt vairāk par iepakojuma tendencēm?
Pievienojies un uzzini jaunumus pirmais!
Iepakojums saskaras ar vides problēmām. Lai samazinātu ietekmi uz vidi, ir nepieciešams ražot atbildīgākus produktus un izvēlēties ilgtspējīgus iepakojuma risinājumus. Bet kā pāriet uz videi draudzīgu iepakojumu, lai aizsargātu savus produktus? Ir daudz risinājumu, kā samazināt to ietekmi uz vidi.
Iepakojums saskaras ar vides problēmām. Lai samazinātu ietekmi uz vidi, ir nepieciešams ražot atbildīgākus produktus un izvēlēties ilgtspējīgus iepakojuma risinājumus. Bet kā pāriet uz videi draudzīgu iepakojumu, lai aizsargātu savus produktus? Ir daudz risinājumu, kā samazināt to ietekmi uz vidi.
Videi draudzīgs iepakojums ir pazīstams kā ilgtspējīgs iepakojums. Tas var palīdzēt samazināt oglekļa emisiju un radīt daudz mazāk atkritumu, spēlējot svarīgu lomu mūsu planētas aizsardzībā. Tā kā nav oficiālas videi draudzīga iepakojuma definīcijas, noskaidrojiet, vai jūsu iepakojums ir pietiekami ilgtspējīgs
Lai atpazītu videi draudzīgu iepakojumu, vienkārši uzdodiet sev vai savam piegādātājam pareizos jautājumus.
1. Vai materiāls ir atjaunojams vai pārstrādājams? Atjaunojamais materiāls ir materiāls, kas izgatavots no dabas resursiem, kas ir izmantojams no paaudzes uz paaudzi.
2. Vai iepakojums ir atkārtoti lietojams vai pārstrādājams? Pārstrādājamu iepakojumu var savākt, apstrādāt un atgriezt lietošanai izejvielu vai preču veidā. Iepakojuma pārstrādājamība ir atkarīga no tā veida un sastāva. Piemēram, monomateriāls ir labāks pārstrādei.
3. Vai tam ir zems oglekļa emisiju līmenis? Izvēlieties atbilstošo plēvi, novietojiet pareizo iekārtu un samaziniet kastes izmēru, tādējādi jūs palīdzat samazināt ietekmi uz vidi.
4. Vai jūsu iepakojums ir pielāgots jūsu produktu izmēram? Ekskluzīvs iepakojums ir labākais veids, kā to sasniegt un samazināt iepakojuma patēriņu.
Pārskatiet visu savu vērtību ķēdi, lai padarītu iespējami ilgtspējīgu iepakojumu un veiktu pareizos soļus ceļā uz videi draudzīgu un inovatīvu iepakojuma risinājumu jūsu produktiem.
Pandēmijas rezultātā kļūst neiespējami ignorēt ilgtspējīgu iepakojuma risinājumu nozīmi. Lielākā daļa uzņēmumu un zīmolu ņem vērā patērētāju pieprasījumu pēc ilgtspējīgāka, videi draudzīgāka iepakojuma. Vairāk nekā divas trešdaļas patērētāju apgalvo, ka viņi maksātu vairāk par iepakojumu, kam būtu mazāka ietekme uz vidi. Apvienotajā Karalistē 2020. gadā 50% patērētāju teica, ka viņi jau ir mainījuši zīmolus, pamatojoties uz bažām par iepakojumu.* Tāpēc pašreizējais iepakojuma nozares lineārais modelis ir jāpārskata.
Tāpēc Antalis mērķis ir aktīvi veicināt situācijas uzlabošanu, iegūstot ilgtspējīgus materiālus no atbildīgiem piegādātājiem, izstrādājot videi draudzīgus risinājumus un samazinot CO2 emisijas visā vērtību ķēdē.
Pievienojies un uzzini jaunumus pirmais!