Zemāk atrodami biežāk uzdotie jautājumi un mūsu atbildes uz tiem.
Mēs piedāvājam ātras un kvalitatīvas piegādes Rīgā un Latvijas reģionos
Pasūtījumu veikšanas laiks / piegādes laiks darba dienās
Piegādes reiss |
Laiks, līdz kuram jāveic pasūtījumi esošās dienas piegādēm |
Piegādes laiks |
---|---|---|
|
Iepriekšējā darba dienā 8.30-18.00 |
8.30 - 13.00 |
|
Līdz 11.30 |
13.00 - 17.00 |
|
Līdz 15.30 |
17.00 - 21.00 |
|
Līdz 14.00 |
Nākošās darba dienas laikā |
Pasūtījumu veikšana
Vairāk par piegādēm un citiem Antalis pakalpojumiem - uzzināk vairāk:
Saskaņā ar uzņēmuma kvalitātes standartos noteikto minimālo pasūtījuma apjomu bez maksas piegādājam preces, ja rēķina summa (ieskaitot konsolidētos rēķinus par vairākām piegādēm dienas laikā) ≥ 200 EUR + PVN.
Ja pasūtījuma summa neatbilst noteiktajam pasūtījuma minimumam ≥ 200 EUR + PVN, pasūtījumam tiek piemērota pakalpojumu “Maza apjoma piegādes” maksa:
Ja veidojas šāda situācija, lūdzam informēt mūsu Klientu servisu - mēs centīsimies pāplānot piegādi jums ērtā laikā (un netiks kavētas piegādes citiem klientiem).
Jūs varat saņemt preces Antalis noliktavā jums ērtā laikā.
Ja veidojas šāda situācija, lūdzam informēt mūsu Klientu servisu - mēs centīsimies pāplānot piegādi jums ērtā laikā (un netiks kavētas piegādes citiem klientiem).
Jūs varat saņemt preces Antalis noliktavā jums ērtā laikā.
Jūs varat izmantot pakalpojumu "Kurjerpiegāde" vai pasūtīt kurjeru pats (lūdzam informēt mūsu Klientu servisu).
Šobrīd sazinoties ar mūsu Klientu servisu variet saņemt informāciju: Pasūtījums saņemts, Pasūtījums sākts pakot/pakošanas procesā un – Pasūtījums sapakots.
Mēs turpinām darbu, lai tuvākajā nākotnē jūs varētu saņemt informāciju: Pasūtījums iekrauts & ceļā pie jums un Pasūtījums piegādāts. Tikko tas būs iespējams, jūsu saņemsiet informāciju par jaunajām iespējām.
Noklišķiniet šeit, aizpildiet mūsu klientu apkalpošanas veidlapu un nosūtiet jūsu jautājumu Antalis komandai. Mēs sazināsimies ar jums!