Zemāk atradīsiet biežāk uzdotos jautājumus un mūsu atbildes uz tiem.
Jūsu apmierinātība mums ir svarīga. Mūsu Klientu servisa komanda palīdzēs rast atbildes uz jebkuru jūs interesējošo jautājumu - no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:30 līdz 18:00.
Jūs varat sazināties ar mums:
1. Ja iegādāto preču atpakaļatdošana notiek pircēja kļūdas dēļ
Ja esat pasūtījuši vairāk papīra, nekā vajadzīgs, kļūdījušies, iesniedzot pasūtījumu, vai ir mainījušās jūsu vajadzības, varat izmantot pakalpojumu – Noliktavas sortimenta preču atpakaļatdošana.
Pakalpojuma būtība – Antalis noliktavas sortimentā esošās preces 10 dienu laikā pēc to saņemšanas var tikt atdotas atpakaļ par pilnu vērtību – ieturēta tiek maksa par pasūtījuma apstrādi atpakaļatdošanai un transportu vai tikai par pasūtījuma apstrādi, ja preces atvedīsiet atpakaļ paši. Preces atpakaļ tiek pieņemtas oriģinālā iepakojumā.
Precēm jābūt nebojātā un neatvērtā iepakojumā un derīgām lietošanai tām paredzētajā veidā.
Pakalpojuma “Noliktavas sortimenta preču atpakaļatdošana” izmaksas.
Transporta izmaksas:
Rīga ..............................................25,00 EUR
Latvijas reģioni .............................35,00 EUR
Viena pasūtījuma līnija ....................7,00 EUR
2. Ja iegādāto preču atpakaļatdošana notiek Antalis vainas dēļ?
Ja prece būs kļūdaini atvesta mūsu uzņēmuma vainas dēļ, jums netiks piestādītas izmaksas.
Jūs varat sazināties ar Antalis Klientu servisa komandu vai savu Antalis Pārdošanas pārstāvi, kā arī pieteikt preču atdošanas vēlmi aizpildot veidlapu sadaļā “Sazināties ar mums”, izvēloties tēmu “Ziņot par problēmu". Mēs sazināsimies ar jums, lai izskaidrotu procedūru.
1 solis: solis: Pircēja pienākums ir veikt tūlītēju piegādāto preču pārbaudi un, gadījumā, ja piegādāta nekvalitatīva prece, ievērojiet zemāk minētos noteikumus, jūs palīdzēsiet mums ātri un efektīvi atrisināt radušos situāciju problēmu.
Piegādes pavadzīmē, lūdzu, ierakstiet savas pretenzijas par:
Šīm pretenzijām jābūt:
Labi zināt! Neatkarīgi no situācijas, visos gadījumos jums ir jāparaksta piegādes pavadzīme neatkarīgi no tā, vai esat veikuši jaunu pasūtījumu.
2 solis: Nekavējoši informējiet Antalis Klientu servisu, lai pretenzija tiktu reģistrēta un situācija tiktu atrisināta pēc iespējas ātrāk.
Saņemot pretenziju, Antalis komanda rīkosies nekavējoši, lai nodrošinātu kvalitatīvu produktu piegādi, kā arī pārbaudīs izteiktās pretenzijas un sagatavos kredītrēķinu par nekvalitatīvo preci.
Noklikšķiniet šeit, aizpildiet mūsu klientu apkalpošanas veidlapu un nosūtiet jūsu jautājumu Antalis komandai. Mēs sazināsimies ar jums!