Klientu serviss

Zemāk atradīsiet biežāk uzdotos jautājumus un mūsu atbildes uz tiem.

Jūsu apmierinātība mums ir svarīga. Mūsu Klientu servisa komanda palīdzēs rast atbildes uz jebkuru jūs interesējošo jautājumu - no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 8:30 līdz 18:00.


Jūs varat sazināties ar mums:

  • Zvanot Klientu servisa komandai: 67 100 821, 67 100 822, 67 100 823 vai 67 100 833 
  • Rakstot e-pastu: pasutijumi@antalis.com
  • Aizpildot juatājumu veidlapu - ŠEIT

1. Ja iegādāto preču atpakaļatdošana notiek pircēja kļūdas dēļ

Ja esat pasūtījuši vairāk papīra, nekā vajadzīgs, kļūdījušies, iesniedzot pasūtījumu, vai ir mainījušās jūsu vajadzības, varat izmantot pakalpojumu – Noliktavas sortimenta preču atpakaļatdošana.

Pakalpojuma būtība – Antalis noliktavas sortimentā esošās preces 10 dienu laikā pēc to saņemšanas var tikt  atdotas atpakaļ par pilnu vērtību – ieturēta tiek maksa par pasūtījuma apstrādi atpakaļatdošanai un transportu vai tikai par pasūtījuma apstrādi, ja preces atvedīsiet atpakaļ paši. Preces atpakaļ tiek pieņemtas oriģinālā iepakojumā.

Precēm jābūt nebojātā un neatvērtā iepakojumā un derīgām lietošanai tām paredzētajā veidā.

Pakalpojuma “Noliktavas sortimenta preču atpakaļatdošana” izmaksas.

Transporta izmaksas:

Rīga .............................................. 30,00 EUR

Latvijas reģioni ............................. 40,00 EUR

Viena pasūtījuma līnija .................... 10,00 EUR

 


2. Ja iegādāto preču atpakaļatdošana notiek Antalis vainas dēļ?
Ja prece būs kļūdaini atvesta mūsu uzņēmuma vainas dēļ, jums netiks piestādītas izmaksas.

Jūs varat sazināties ar Antalis Klientu servisa komandu vai savu Antalis Pārdošanas pārstāvi, kā arī pieteikt preču atdošanas vēlmi aizpildot veidlapu sadaļā “Sazināties ar mums”, izvēloties tēmu “Ziņot par problēmu". Mēs sazināsimies ar jums, lai izskaidrotu procedūru.


1 solis: solis: Pircēja pienākums ir veikt tūlītēju piegādāto preču pārbaudi un, gadījumā, ja piegādāta nekvalitatīva prece, ievērojiet zemāk minētos noteikumus, jūs palīdzēsiet mums ātri un efektīvi atrisināt radušos situāciju problēmu.


Piegādes pavadzīmē, lūdzu, ierakstiet savas pretenzijas par:

  • Preču vai iepakojuma stāvokli: bojājums, netīrs, saburzīts, iesplēsts, slapjš, sagriezts u.c.
  • Daudzuma (svara vai daudzuma) atšķirība.
  • Kļūdaini piegādāta prece.

 

Šīm pretenzijām jābūt: 

  • Uzrakstīts uz pavadzīmes, parakstītām un datētām.
  • Pretenzijā minētās neatbilstības papildus var tikt apliecinātas ar fotogrāfijām, video.
  • Svarīgi, lai preces piedādātājs (šoferis) ar savu parakstu ir apstirinājis pretenzijas esamību.

 

Labi zināt! Neatkarīgi no situācijas, visos gadījumos jums ir jāparaksta piegādes pavadzīme neatkarīgi no tā, vai esat veikuši jaunu pasūtījumu.


2 solis: Nekavējoši informējiet Antalis Klientu servisu, lai pretenzija tiktu reģistrēta un situācija tiktu atrisināta pēc iespējas ātrāk.

Saņemot pretenziju, Antalis komanda rīkosies nekavējoši, lai nodrošinātu kvalitatīvu produktu piegādi, kā arī pārbaudīs izteiktās pretenzijas un sagatavos kredītrēķinu par nekvalitatīvo preci.

Neatradāt atbildi uz jūsu jautājumu?

Noklikšķiniet šeit, aizpildiet mūsu klientu apkalpošanas veidlapu un nosūtiet jūsu jautājumu Antalis komandai. Mēs sazināsimies ar jums!