Iedvesmai, Jaunumi, Iedvesmai, Iepakojums

Tershine Magic Box — izcila izpakošanas pieredze

26 sept. 2022 — Inovatīvs iepakojums
Drukāt
tershine-top-banner-1096x519.jpg (tershine-top-banner-1096x519)

Tershine vēlējās wow-efekta iepakojumu, lai radītu izcilu klientu pieredzi savam produktam Magnify. Rezultāts absolūti uzsprāga sociālajos tīklos!

Tershine vēlējās wow-efekta iepakojumu, lai radītu izcilu klientu pieredzi savam produktam Magnify. Rezultāts absolūti uzsprāga sociālajos tīklos!

Iepakojums ar wow efektu

Tershine keramiskās krāsas aizsardzība automašīnām, "Magnify", ir unikāla formula, un tāpēc bija nepieciešams unikāls iepakojums. Tas liktu produktam spīdēt tikpat skaisti kā automašīnām pēc Magnify kārtas uzlikšanas.

 

Produkta izstrādātājs Tobiass Eriksons ir izveidojis veiksmīgu uzņēmumu, kas sākās ar manuālu krāsu jaukšanu viņa tēva garāžā. Viņš labi pārzina nozari un zina, ka tirgū ir līdzīgi produkti. Tāpēc bija ārkārtīgi svarīgi, lai iepakojums izceltos tirgū un aizrautu – iepakojums ar wow efektu, kas ļauj produktam maksimāli izcelties. 

 

bar-pink.png

 

"Gribēju tādu iepakojumu, kāds nav nevienam citam – vēlams ar efektīvu funkciju. Visu procesu Antalis veica super profesionāli, no idejas līdz gatavam produktam."

 

Tobiass Eriksons, Tershine dibinātājs un izpilddirektors

Tobias Ericson, VD tershine

Unikāla klientu pieredze

Lai radītu pārsteidzošu izpakošanas pieredzi klientam, iepakojumam tika radīta funkcija, ko sauc par "slīdpaku". Tas nozīmē, ka iepakojuma augšdaļa slīd uz augšu, vienlaikus velkot uz leju daļu, kas satur produktu  tādējādi produkts tiek prezentēts ļoti efektīvā veidā.

 

Lai pudele būtu glīti un droši novietota vietā, iepakojuma iekšpusē ir putuplasts, kas precīzi piegriezts pēc izstrādājuma formas.

 

Vēlamais efekts tika panākts un novērtēts

Lai atspoguļotu zīmolu un spēlētos ar Magnify piedāvāto spīdumu, bija pašsaprotami, ka uz iepakojuma uzdrukātajā ziņā bija ietverts vārds "spīdīgs". Tāpēc iepakojuma priekšpusē tika uzdrukāts "Pavelc, lai iegūtu maksimālu spīdumu", kas vilina atvērt iepakojumu un novērtēt efektīvo funkciju.

 

Debija izplatījās kā meža ugunsgrēks, un komentāri lija – Magnify palaišanas klips un tā prototips saņēma pozitīvu atsauksmju vilni sociālajos medijos.

Visiem ļoti patika iepakojums, un komentāru sadaļa ātri vien pārvērtās par garu romānu. Komentāri bija dažādi, sākot no vēlmes iegādāties produktu ekskluzīvajā iepakojumā līdz vispārīgi slavējot efektīvo kastīti.

 

tershine-social-media (295 × 500 px).jpg (tershine-social-media (295 × 500 px))

"riktigt Awesome förpackning!😍😍"

"Den ska jag fan ha!!😍🔥 Är det begränsat antal som får förpackningen?🔥"

"What kind of sourcery is this🤯"

"Blir inte mycket bättre än så här. Produkt och förpackning som levererar på en helt ny nivå 🔥😍"

"Så jävla cool förpackning!!!! 😎❤️"

"Vilken jävla låda😍🤤"

"Alltså helt sjukt vilken jäkla grym förpackning🌟👌👌💯 Det skriker bara VILL HA 👏👏😄👍👍"

"Kan nog säga att det där var den snyggaste förpackningen jag någonsin sett 🤘😳😅"

"Love the BoX and I think I will love the coating as well if I get one...."

"Men shit vilken nice låda då 😍😅😂😎👍"

"Kan nog vara den sjukaste förpackningen jag sett. Snyggt!😄"

Duets, kas dominē 

Iepakojumam ir liels potenciāls, un Tershine to pilnībā izmantoja. Produkts saņēma plašu atpazīstamību, un vēlme atvērt iepakojumu un redzēt savu Magnify pudeli ir kutinājusi daudzu klientu rokas. Ekskluzīvā sajūta, ko rada duets, dominē tirgū, un Magnify spīd, pateicoties tā iepakojumam.

 

Paldies tershine par neticami veiksmīgo uzdevumu un izaicinājumu!  

+ Priekšrocības

 

kundupplevelse - låda med plus som flyger ur.png

Unikāla izpakošanas pieredze

Jaudīgā funkcija rada fantastisku izpakošanas pieredzi, kas tiek momentāni novērtēta
 
megafon som låter högt.png

Zīmola atpazīstamība

Iepakojums ir pievērsis lielu uzmanību produktam un pašam uzņēmumam
 
symbol för en bättre kundupplevelse

Izcila klientu pieredze

Iepakojums rada pieredzi, ko saņēmējs atceras ilgu laiku, un tas veicina “top of mind” efektu