Packvertising jeb iepakojumu reklāma: tas ir vairāk kā jauns termins mārketinga aprindās. Arvien biežāk tiek atzīts, ka iepakojumam ir izšķiroša nozīme klientu vidū un zīmola vērtības radīšanā – gluži tāpat kā reklāmai.
Packvertising jeb iepakojumu reklāma: tas ir vairāk kā jauns termins mārketinga aprindās. Arvien biežāk tiek atzīts, ka iepakojumam ir izšķiroša nozīme klientu vidū un zīmola vērtības radīšanā – gluži tāpat kā reklāmai.
Iepakojums ir vairāk kā tikai materiāls, kurā produkts tiek iesaiņots. Tas ir komunikācijas un saziņas līdzeklis ar klientiem. Mūsdienu virtuālajā, e-komercijas laikmetā, taustāma un sajūtama reklāmas platforma ir kļuvusi vēl nozīmīgāka. Iepakojumu kastītes nevar runāt, bet tomēr tās spēj tik daudz pateikt!
“Packvertising” vārda vēstījums ir par iepakojuma izmantošanu, lai palielinātu patērētāju informētību par produktu, tā īpašībām un zīmolu. Biznesa pasaulē strauji aug izpratne par to, ka ikdienas iepakojums var būt viena no labākajām reklāmas platformām ikvienam zīmolam.
Iepakojums ir spēcīgs tiešā mārketinga līdzeklis, tā ir Jūsu iespēja tieši uzrunāt savu klientu.
Izmantojot iepakojumu, kā komunikācijas platformu Jums ir iespēja pastāstīt klientiem par sava biznesa galvenām vērtībām, zīmolu, pat par sava uzņēmuma vēsturi. Radot unikālu komunikāciju un veidu, kā iepazīstināt sevi ar saviem klientiem Jūs izveidosiet personīgākas attiecības ar klientu.
Vai esat gatavi savam uznācienam plašajā iepakojumu reklāmas pasaulē? Iedvesmai, aicinām aplūkot divus zīmolus, kas veiksmīgi radijuši iepakojumu kā mākslas veidu un izcilu mārketinga rīku.
* Laimīgas zeķes, laimīga kaste!
‘Happy Socks’ ir zviedru ražotājs, kas ražo plašu un jautru zeķu klāstu, izvēloties ļoti radošu iepakojumu savai produkcijai. Uz tā ir labi pazīstamais ‘Happy Socks’ logotips un daudz koši dizaini, kas ir padarījuši šīs zeķes par “veiksmes stāstu”. Viņu iepakojums sniedz daudz vairāk, kā tikai produktu patērētājiem, tas pastiprina zīmola galveno vēstījumu par priecīgām un pamanāmām zeķēm.
‘Blue Moon’ beļģu izcelsmes kviešu alus, izmantojot iepakojuma reklāmu, kļuvis par vienu no populārākajiem MolsonCoors produktiem. Tā atšķirīgais nosaukums, kas ilustrēts uz zila mēness, ir kļuvis par starptautiski atpazīstamu alus zīmolu. Uzņēmums veiksmīgi izmanto atjautīgas tā variācijas citiem sezonālajiem aliem, ko uzņēmums ražo. Logotips uz pudelēm un alus iepakojumiem kopā ar vienkāršu paskaidrojumu par uzņēmuma izcelsmi prasmīgi un gudri izceļ produkta unikalitāti.
Apskatiet Antalis plašo iepakojuma sortimentu mūsu e-veikalā!