Vēliet uzzināt vairāk par iepakojuma tendencēm?
Pievienojies un uzzini jaunumus pirmais!
Pasūtījumu skaits tiešsaistē pēdējos gados ir strauji pieaudzis, un arvien vairāk veikalu atver durvis tiešsaistes tirdzniecībai. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Pateicoties tādiem konkurences parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un optimizēta lietotāja pieredze, jums ir nepieciešams iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm. 7 padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas piesaista.
Pasūtījumu skaits tiešsaistē pēdējos gados ir strauji pieaudzis, un arvien vairāk veikalu atver durvis tiešsaistes tirdzniecībai. Ir augušas patērētāju prasības, un daudzie tirgus dalībnieki apgrūtina izvēli. Pateicoties tādiem konkurences parametriem kā ātra piegāde, vienkārša atgriešana un optimizēta lietotāja pieredze, jums ir nepieciešams iepakojums ērtām un mūsdienīgām sūtījumu piegādēm. 7 padomi, kā sniegt klientiem unikālu pieredzi ar iepakojumu, kas piesaista.
Lai noturētu klientus, ir nepieciešama unikāla pieredze. Izmantojot druku, jums ir iespēja izcelties un pielāgot savu iepakojumu bezgalīgi. Neitrāla iesaiņojuma vietā iepakojums var atspoguļot jūsu zīmolu. Jūsu klienti iegūst pilnīgāku iepirkšanās pieredzi un pozitīvu priekšstatu par jūsu zīmolu.
73% patēretāju domā, ka iepakojumam ir nozīme, pērkot kādu produktu (Packaging Innovations.
1. Apdruka iekšpusē: lielākā daļa cilvēku, izvēloties apdruku, ņem vērā tikai ārpusi, taču patiesībā ir divi labi iemesli, lai ņemtu vērā iekšpusi: pirmais ir pārsteiguma brīdis! Klients saņem neitrālu kartona kasti, tiek noplēsta aizdare un tad seko cerības. Tad kaste atveras! Pretēji visām cerībām viņus sagaida pārsteigums.
Otra lieta ir drošība. Saglabājot kastes ārpusi neitrālu, zagļi nevar atšifrēt tajā esošo.
2. Apdrukājiet ārpusi:
Ja drošība nav problēma (vai iepakojums ir citādi nodrošināts), ārpuse nodrošina vērtīgu reklāmas laukumu, lai reklamētu jūsu zīmolu vai sezonas reklāmas.
Ne tikai tas, ka digitālās drukas tehnoloģijas dēļ to faktiski var izdarīt par diezgan pieņemamu cenu. Jums arī nav jāpasūta paletes vienā reizē – tas ir ieguvums.
3. Apdrukājiet iekšpusi un ārpusi:
Ja jūsu budžets atļauj, varat personalizēt gan iekšpusi, gan ārpusi.
Vienkrāsu vai divkrāsu drukāšana var būt neticami stilīga un efektīva, taču, ja jūsu zīmols ir krāsains, apsveriet iespēju drukāt ar pilnkrāsu.
Etiķetes ar logotipiem, personīgiem ziņojumiem ir vienkāršs, ātrs un ekonomisks veids, kā izveidot saskaņotu izskatu uz visa jūsu iepakojuma. Jūs maksimāli uzlabojat savu atpazīstamību, izceļaties no pūļa un esat pamanāms.
Ļoti augsta drukas kvalitāte un augsta izturība. Izmantotā tehnoloģija nodrošina izturību pret plīsumiem. Tāpēc jūsu etiķetes ir izturīgas pret skrāpējumiem un nodilumu un saglabā skaistu apdari.
Etiķetes ir ideāli piemērotas akcijām, sezonālām precēm utt..
Tās palielina jūsu mārketinga projektu norisi un palielina iespēju, ka klienti jūs atcerēsies. Tajā pašā laikā tās ļauj radīt unikālu pieredzi.
Uzlīmes ir rentabls veids, kā atšķirt dažādas produktu līnijas, neieguldot dažādos iepakojumos. Tajā pašā laikā apdrukātas uzlīmes var pārvērst parastu brūnu kartona kasti greznā iepakojumā. Daži uzņēmumi pat izmanto uzlīmes kā daļu no preču atgriešanas procesa. Klientam vienkārši jāapgriež uzlīme otrādi, lai ieraudzītu atgriešanas informāciju, un jāpārbīda to atpakaļ pāri kastei – nav jādrukā jaunas uzlīmes.
Neaizmirstiet par iepakojuma aizpildīšanu, kad ir nepieciešams optimizēt klientu pieredzi. Ar pareizo tukšo vietu aizpildīšanu jūs iegūstat iepakojumu, kas gan aizsargā, gan izskatās labi. Maziem un mazāk trausliem izstrādājumiem varat piem. izvēlieties zīdpapīrus dažādās krāsās, kuras atbilst jūsu zīmola identitātei vai papildina to — tas ir stāsts par pilnīgas iepirkšanās pieredzes radīšanu.
Daudzi interneta veikali izmanto burbuļplēvi un iepakošanas čipsus zemās cenas dēļ. Diemžēl viņi bieži aizmirst, ka burbuļplēve un tukšo vietu aizpildīšanas risinājumi ir apjomīgi materiāli, kuriem ir nepieciešams daudz vietas uzglabāšanai. Tajā pašā laikā jūs riskējat sabojāt produktu un pasliktināt iepirkšanās pieredzi, kas galu galā samazina jūsu smagā darba rezultātu. Tā vietā variet izvēlēties tukšo vietu aizpildīšanas risinājumu, kurš ir saskaņā ar jūsu produktu un darbības veidu. Vai esiet ir videi draudzīgi? Tad, protams, iepakojumam ir jāatbilst tam! Jūs varat izvēlēties kraftpapīru, bioloģiski noārdāmos čipsus vai citu iepakojuma pildījumu, kas ataino jūsu pārliecību
Sniedziet saviem klientiem neparastu pieredzi ar personalizētiem ziņojumiem, pielāgotām kampaņām, dāvanām, etiķetēm un daudz ko citu. Iepakojums ir jūsu interneta veikala pirmā fiziskā tikšanās ar klientu. To noteikti atcerieties.
1. Klients jūtas īpašs un novērtēts, un jūs stiprināt savas attiecības un palielināt iespēju, ka viņš atgriezīsies.
2. Jūs izveidojat neaizmirstamu pirkšanas pieredzi, kas stiprina jūsu zīmolu un palielina jūsu produkta vērtību.
Atgriežamie iepakojumi ir svarīga, bet bieži vien aizmirsta daļa no iepakojuma klāsta. Tas ir jānovērš, jo, ja jūsu klientiem būs jāraizējas ar apgrūtinošu un laikietilpīgu atgriešanu, viņi, visticamāk, neatgriezīsies.
SLĒGTI MAISI Slēgtajiem sūtījumu maisiem ir dubultās aizdares lentes, kas atvieglo preces atgriešanu.
ATGRIEŠANAS KASTES Atgriešanas kastēm ir iebūvēta noplēšama lente, kas ļauj kasti izmantot nosūtīšanai divas reizes. Iepakojums ir viegli atverams, ātri saliekams, un tajā pašā laikā ir nodrošināts pret zādzību, pateicoties tā pilnajai pamatnei.
RATGRIEŠANAS ETIĶETES Vienkāršs iepakošanas padoms, lai klientam atvieglotu atgriešanu, pievienojiet atgriešanas etiķetes, atgriešanas aploksnes vai sūtīšanas maisiņus (ar piestiprinātām atgriešanas etiķetēm).
Vieglai un ērtai atgriešanai ir liela nozīme jūsu klientu novērtējumā par jūsu interneta veikalu. Bet tas nav vienīgais pluss. Papildus klientu pieredzes optimizēšanai jūs arī palielinat iespēju, ka jūsu produkti atgriezīsies tādā pašā stāvoklī, kādā tie tika piegādāti.
Pārsteidziet savus klientus ar atšķirīgu un gudru iepakojuma risinājumu, kas atšķiras no konkurentiem gan formas, gan funkciju, gan izskata ziņā. Ja jūsu iepakojums ir īpaši izstrādāts, jūs ne tikai iegūstat savu unikālo iepakojumu, kas gan piesaista uzmanību, gan atstāj paliekošu iespaidu uz jūsu klientiem, jūs saņemat arī iepakojumu, kas ir īpaši izstrādāts jūsu produktiem un vajadzībām, lai jūs iegūtu nevainojamu produkta aizsardzību un iepakojumu bez tukšiem laukumiem. Vai tas atmaksājas, ja jūsu iepakojums ir īpaši izstrādāts? Jā, var. Pat neliels ietaupījums pārvēršas lielā ieguvumā, kad kopējā sistēmā jāpārvieto simtiem vai tūkstošiem vienību.
Viena no lielākajām e-komercijas tendencēm 2022. gadā ir rūpes par vidi. Vai vēlaties vadīt videi draudzīgāku biznesu? - tad iepakojums ir laba lieta, ar ko sākt.
64%
vēlas, lai iepakojums būtu pārstrādājams
53%
vēlas, lai iepakojums būtu atkārtoti lietojams
46%
vēlas, lai iepakojums nebūtu daudz lielāks par produktu
39%
vēlas, lai iepakojums būtu bioloģiski noārdāms
Vai vēlaties samazināt savu ietekmi uz vidi, neapdraudot kvalitāti un pakalpojumu?
Tas ir viegli. Šeit ir 6 padomi videi draudzīgākam iepakojumam:
Mūsu dizaineri un konstruktori cenšas ne tikai piešķirt mūsu izveidotajam iepakojumam "wow efektu", bet arī palīdzēt atrast videi draudzīgus risinājumus, lai stiprinātu jūsu zīmola tēlu un klientu pieredzi.
Pievienojies un uzzini jaunumus pirmais!