Darba laiks: 8.30 - 18.00
Sazinieties ar mums
Trends, Iepakojums

Kā vienkārša pārvaldība rada vērtību iepakojumam

01 okt. 2020 — Iepakojums, vadīšana, produktivitāte
Drukāt
lean_management

Iepakojums vienmēr ir bijusi nozare, kas koncentrējas uz optimizāciju, taču, izmantojot vienkāršās pārvaldības metodoloģiju, tas nonāk nākamajā līmenī. Gudrajam iepakojumam ir stratēģiska nozīme vērtības optimizēšanā, integrējot darbības, lai izveidotu holistiskas, efektīvas darbības, kas izskauž atkritumus.

Iepakojums vienmēr ir bijusi nozare, kas koncentrējas uz optimizāciju, taču, izmantojot vienkāršās pārvaldības metodoloģiju, tas nonāk nākamajā līmenī. Gudrajam iepakojumam ir stratēģiska nozīme vērtības optimizēšanā, integrējot darbības, lai izveidotu holistiskas, efektīvas darbības, kas izskauž atkritumus.

Toyota izveidoja pagājušā gadsimta četrdesmitajos gados, un tā ražo ļoti precīzus punktus un noņem procesus, kas nepievieno vērtību. Tā ir labākā prakse, kuras mērķis ir atkritumu likvidēšana, kvalitātes nodrošināšana un nepārtraukta uzlabošana. No iepakojuma viedokļa šie principi veicina veiksmīgu ražošanu un atbalsta ilgtspēju, kas var dot jums svarīgas konkurences priekšrocības.

Kas padara iepakošanas līniju “gudru”?

Gudrajam iepakojumam ir stratēģiska nozīme vērtības optimizēšanā, integrējot darbības, lai izveidotu holistiskas, efektīvas darbības, kas izskauž atkritumus, kas saistīti ar:
 

  • Pārprodukcija - laba klientu / piegādātāju komunikācija kopā ar uzticamu piegādes plānošanu ar īsāku izpildes laiku palīdz labāk noteikt, kuras paketes un kad jāražo, lai piegāde notiktu tieši laikā un izvairītos no liekiem zaudējumiem.
  • Pārmērīgs krājums - Kanban inventarizācijas sistēma, kas ir daļa no liesās ražošanas, saskaņo vajadzības ar faktisko izmantošanu, lai ietaupītu vietu un naudu par piegādēm un samazinātu zaudējumus, kas var rasties uzglabāšanā.
  • Nevajadzīgas darbības - viegli pieejami rīki un ergonomiskas montāžas procedūras samazina kustību, lai samazinātu fizisko slodzi un paātrinātu efektivitāti.
  • Defekti - izturīgi, kvalitatīvi materiāli un inteliģenti procesi padara iepakojumu izturīgāku un samazina izmaksas, kas saistītas ar defektiem.
  • Pārstrāde - Gudrs dizains, kas piemērots gan iepakojumam, gan ražošanas platformai, izmanto tikai to, kas nepieciešams, lai samazinātu materiālu izdevumus un ietekmi uz vidi.
  • Gaidīšana - racionalizētas darba metodes un noformējumi, kas izslēdz dažādu mazu komponentu pievienošanu paketei, ietaupa laiku un uzlabo darba plūsmu.
  • Transports - izvairīšanās no nevajadzīgas pārvietošanās noliktavā pirms galīgās nosūtīšanas ietaupa naudu un pasargā iepakojumu no bojājumiem.


Labāks, novatorisks iepakojums

Gudra domāšana novērš atkritumus no sākuma līdz beigām, sākot no izejvielu piegādes līdz ražošanai un piegādei klientam. Tas nosaka ceļu labākam, novatoriskam iepakojumam, vienlaikus sniedzot reālu labumu uzņēmumiem.

Ir pienācis laiks jums jautāt: cik gudra ir jūsu pārvaldība?

W47-Article-960x400-Focus-on.jpg