Pakalpojumi

Klientu apkalpošanas programmas

Profesionālai klientu apkalpošanai un sadarbībai ar viņiem uzņēmums izmanto vairākas programmas, kuras nodrošina ātru un precīzu lēmumu pieņemšanu, savlaicīgu informēšanu un citas sadarbības formas: i-Scala, Pivotal, Astro, DMC.

Kontaktu centra izmantošana dod iespēju pārvaldīt ienākošos klientu zvanus, sazināties ar tiem, kam uzreiz nav izdevies sazvanīt Klientu servisa asistenti, vai, ja nepieciešama īpaša konsultācija, novirzīt zvanu pie konkrētā apkalpojošā pārdošanas speciālista vai mūsu uzņēmuma tehniskā servisa speciālistiem.

Ik dienas atjauninām un pilnveidojam uzņēmuma esošo un potenciālo klientu un sadarbības partneru datu bāzi. Tāpēc aicinām ikvienu situācijā, ja mainījies jūsu uzņēmuma nosaukums, adrese, tālruņi, e-pasta adreses, faksa numuri u. c. veida kontaktinformācija, informēt mūs, rakstot: antalislv@antalis.com

Klientu serviss

Tālrunis: +371 67 100 822, +37167 100 823, +37167 100 833
Fakss: +37167 100 816

pasutijumi@antalis.com
Darba laiks: 8.30 - 18.00